Witaj na Forum Dyskusyjnym oficjalnej strony www.EscortShemale.pl Serdecznie Zapraszamy Do Ciekawych Dyskusji Na Naszym nowo otwartym  Forum

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » REGULAMIN DOT. KORZYSTNIA Z MOJEGO FORUM » REGULAMIN KORZYSTANIA Z FORUM WWW.SHEMALEPAMELA.PL

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

REGULAMIN KORZYSTANIA Z FORUM www.shemalepamela.pl

  
ShemalePamela
05.01.2014 13:04:37
poziom 3



Grupa: Administrator 

Shemale Pamela: Polska

Posty: 135 #1705614
Od: 2014-1-4

Regulamin Forum
Regulamin Forum Shemalepamela.pl



§1. Postanowienia Ogólne

Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Regulamin Forum.
Jako, że do rejestracji na forum wymagane jest zaakceptowanie treści regulaminu to jego nieznajomość nie będzie zwalniała od kary w przypadku złamania zasad.
Regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum jak i członków strony shemalepamelapl. Obowiązuje absolutna równość wobec zasad.
Personel Forum shemalepamela.pl zachowuje sobie prawo do ostrzegania, cenzury i banowania użytkowników w przypadku nieprzestrzegania zasad. W ekstremalnych przypadkach, które są rozpatrywane indywidualnie, Użytkownik może zostać zablokowany w forum, oraz na kanałach Stron i domen www To działa także w drugą stronę. Zasady obejmują zamieszczone posty i treści w całym profilu użytkownika (avatar, sygnatura, tekst wewnętrzny).
Ogólne Warunki Użytkowania stron obejmują także forum. Oznacza to, że zgodnie z niemieckim prawem właściciele strony shemalepamela.pl nie ponoszą odpowiedzialności za żadne zamieszczone na nim, a chronione prawami autorskimi treści. Za wszelkie treści zamieszczone na forum odpowiadają osoby, które je zamieściły.
Obowiązującym językiem na Forum jest język polski. Używanie innych języków jest dozwolone tylko w postaci pojedynczych zwrotów/zdań itp. Należy starać się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii i nie używać żargonu kaleczącego język polski. Niezachowanie należytej staranności w tej dziedzinie może być ukarane ostrzeżeniem.
Przed założeniem nowego tematu na forum należy upewnić się, że jest on zakładany w odpowiednim dziale. W każdym podforum obowiązuje regulamin danego działu, z którym użytkownik ma obowiązek się zapoznać i przestrzegać go. Zatem w każdym podforum obowiązuje regulamin ogólny oraz regulamin danego działu. Jeżeli jakiś punkt regulaminu danego działu jest niezgodny z regulaminem ogólnym wówczas obowiązuje regulamin danego działu. W takim przypadku zaobserwowaną rozbieżność pomiędzy regulaminami należy zgłosić do Super Moderatora bądź Administratora Forum.
Administracja Forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt regulaminu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z lekkim wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani.


Niedozwolone jest:
Zamieszczanie postów w imieniu zbanowanych Użytkowników na Forum.
Podszywanie się pod członków strony shemalepamela.pl (zarówno tych odpowiedzialnych za stronę jak i forum) , wliczając w to naśladowanie ich nicków, avatarów, sygnatur itd.
Nadużywanie guzika Zgłoś. Rozumie się przez to klikanie przycisku pomimo tego, że nie zostały złamane Zasady Forum.
Pisanie postów bezpośrednio pod sobą. W przypadku, gdy chcemy coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji Edytuj.
Pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości postów rankingu.
"Podbijanie" starszych wątków (zamieszczanie posta tylko po to aby temat znalazł się na pierwszej stronie). Obsługa Forum w uzasadnionych przypadkach ma prawo podbijać zamknięte tematy.


§2. Treści Zabronione
W postach, profilach, avatarach i sygnaturach nie można zamieszczać treści:
Politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne (kontrowersyjne).
Wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych, jak np.: faszyzm, nazizm.
Jakichkolwiek prywatnych wiadomości lub dyskusji, bez zgody wszystkich zainteresowanych stron. Ta reguła tyczy się wszystkich systemów komunikacyjnych
Wszelkiego rodzaju linków referencyjnych do innych stron komercyjnych oraz innych serwisów. (Wyjątek stanowi §3. III)
Merytorycznie nie należących do danego wątku, czyli tzw. Offtop'u oraz nie posiadających żadnego sensu, mających na celu zaśmiecenie danego forum, czyli tzw Spam'u.
Pisanych w celu drażnienia bądź obrażania innych uczestników społeczności. To samo tyczy się tzw "trollowania" tzn: pisania postów wyłącznie w celu irytowania innych ludzi bądź wszczynania głośnych awantur.
Ograniczających się do pojedynczego słówka określającego emocje, np "fajnie". Należy w jakiś sposób poprzeć swoje zdanie, np.: "fajnie, bardzo podoba mi się sposób przedstawienia raportu wojennego".
Prezentujących wszelkiego rodzaju reklamy, bądź odnośniki do stron mających na celu doprowadzenie danego użytkownika do jakichkolwiek korzyści majątkowych lub wirtualnych.
Sugerujących zachowywanie się użytkownika jak dodatkowy moderator, np. gdy pisze "Temat zamknięty", pomimo że nie jest się założycielem tematu.
Propagujących piractwo komputerowe, w tym linków do stron komercyjnych oraz portali ogłoszeniowych oraz dodawania samego ogłoszenia na głównym forum.
Utrudniających przeglądanie forum. W szczególności tyczy się to pisania większości posta czcionką zmniejszającą czytelność postu, np. kolorem/kursywą/zbyt małym lub zbyt wielkim rozmiarem czcionki itp. Dopuszczalne jest to tylko do podkreślenia ważniejszych fragmentów tekstu. Zabronione jest również wstawianie grafik i obrazów, które zakłócają sposób wyświetlania stron. Maksymalne dozwolone wymiary plików graficznych to:

* wysokość: 600 pikseli
* szerokość: 600 pikseli
* rozmiar pliku: 500 KB

Większe pliki można wstawiać tylko w postaci miniatury i/lub odnośnika do strony zewnętrznej(nie dotyczy działu 'Nowości i Ogłoszenia').
Zawierających tzw. "drzewka z cytatów". Posty powinny być przejrzyste i czytelne.
Zawierających cytaty postów które naruszają którykolwiek punkt regulaminu forum.


§3. Sygnatury i Avatary
I. Parametry:
Obrazek w sygnaturze nie może przekroczyć poniższych wymagań:
Szerokość: 500 pikseli
Wysokość: 150 pikseli
Waga pliku nie może przekroczyć 80KB (81920 bajtów).

Avatar nie może przekroczyć poniższych wymagań:
Szerokość: 100 pikseli
Wysokość: 100 pikseli
Waga pliku nie może przekroczyć 50KB (51200 bajtów).


II. Wyjątki:
Administracja zastrzega prawo do wycinania lub blokowania nieregulaminowych sygnatur bez informowania o tym użytkowników.

III. Linki Referencyjne (zapraszające):
Link zapraszający w obrębie forum może być umieszczony tylko i wyłącznie w sygnaturze. Link, o którym mowa powinien zostać umieszczony w sygnaturze w postaci niezamaskowanej czyli takiej, w której użytkownik forum świadomie skorzysta z zaproszenia.
Dozwolone jest umieszczanie linków zapraszających wyłącznie do rejestracji na serwerach shemalepamela.pl
Link w postaci zamaskowanej np. Super strona ->klik zostanie usunięty bez wcześniejszego ostrzeżenia.
Ponowne ustawienie w sygnaturze ukrytego linku zapraszającego będzie skutkowało surowszą karą przewidzianą niniejszym Regulaminem


§4. Obsługa Forum i Odpowiedzialność Użytkownika
Każdy uczestnik Forum musi przestrzegać Regulaminu, gdyż akceptuje go z chwilą rejestracji na forum.
Korzystanie z forum jest nieobowiązkowe i nie jest konieczne do korzystania ze strony shemalepamela.pl.
Ideą forum jest stworzenie lepszej komunikacji pomiędzy użytkownikami, wyrażanie swojej opinii w różnych kwestiach oraz dyskusja nad przedstawionymi w nim tematach.
Każdy użytkownik może zarejestrować tylko JEDNO KONTO na forum. Wyjątki są dozwolone tylko po zatwierdzeniu ich przez Administrację. Jeżeli z jednego IP korzysta dwóch lub więcej użytkowników, należy to zgłosić do Administratora forum. Administracja forum zastrzega sobie prawo do blokowania kont użytkowników, także tych którzy zgłosili korzystanie z jednego IP, jeżeli zachodzi uzasadnione podejrzenie o multikonto. Założenie drugiego konta dozwolone jest tylko wtedy gdy na poprzednie nałożony jest ban stały. Zakładanie nowego konta podczas bana czasowego jest surowo zabronione, jednocześnie należy pamiętać o tym, że nadmierna ilość zbanowanych kont może doprowadzić do wykluczenia z Forum
W szczególnych przypadkach Administracja Forum zastrzega sobie prawo do:
blokowania/usuwania/modyfikacji kont użytkowników
zamykania/usuwania wątków
innych działań moderatorskich
bez podania wyraźnej przyczyny takiego działania.



§5. Kary
a) System kar
Obsługa forum dysponuje zintegrowanym z forum narzędziem, którym może udzielać ostrzeżenia - standardowe kary na forum.
Użytkownik informowany jest o otrzymaniu ostrzeżenia poprzez Prywatną Wiadomość (PW) oraz poprzez odnotowanie ostrzeżenia w jego profilu na forum.
Otrzymanie określonej ilości ostrzeżeń może doprowadzić do otrzymania bana na forum.
1 ostrzeżenie + możliwy ban (czasowy lub stały)
2 ostrzeżenia + możliwy ban (czasowy lub stały)
3 ostrzeżenia + możliwy ban (czasowy lub stały)
4 ostrzeżenia + możliwy ban (czasowy lub stały)
5 ostrzeżeń + ban czasowy (lub stały)
6 ostrzeżeń + ban stały


UWAGA! Ban na 365 dni jest traktowany jako Ban stały.

W normalnych okolicznościach bana stałego otrzymuje się po otrzymaniu 6 ostrzeżenia. W wypadku dopuszczenia się wyjątkowo ciężkich przewinień może nastąpić to szybciej.


b) Inne kary:
Upomnienie - najlżejsza kara, stosowana w przypadku niewielkich przewinień. Traktowana ma być jak zwrócenie uwagi użytkownikowi przez Moderatora. W przypadku ignorowania upomnień użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem.
Blokada/usunięcie/przesunięcie posta lub wątku - standardowe działanie porządkowe na forum, które może być związane z nadawaniem ostrzeżeń.
Ponowna zmiana/edycja postów ocenzurowanych bądź edytowanych przez Moderatora będzie karana.
Zmiana/usunięcie/blokada avatara lub sygnatury - standardowe działania porządkowe w przypadku użytkowników posiadających nieregulaminowe avatary lub sygnatury.
Edycja profilu - działanie porządkowe w przypadku użytkowników, którzy umieścili niedozwolone treści wewnątrz swoich profili.
Ban na IP - kara nakładana w przypadku wyjątkowo ciężkich i wielokrotnych naruszeń regulaminu forum.
Wykluczenie z strony shemalepamela.pl - ostateczna i najcięższa kara, stosowana naprawdę w ekstremalnych przypadkach jak np rozprzestrzenianie informacji nie jawnych i nieprawdziwych na temat administracji forum. Oraz dostanie się na forum szczura (tzw. Osoby bardzo nie mile widzianej na tym forum ). Łamanie regulaminu mimo wcześniejszych banów.


c) Amnestia (usuwanie ostrzeżeń)
Ostrzeżenie może zostać usunięte przez administratorkę forum na prośbę użytkownika, o ile spełnione są następujące warunki:
usuwane ostrzeżenie jest starsze niż 6 miesięcy,
użytkownik od otrzymania ostatniego ostrzeżenia wykazał znaczną poprawę w zachowaniu i nie otrzymał kolejnych ostrzeżeń,
usuwane ostrzeżenie nie dotyczy sprawy poważnej (np. gróźb, mocnych wulgaryzmów, łamania OWU, multikont) oraz ostrzeżeń za sygnaturę/avatara
za dane ostrzeżenie nie udzielono bana na konto (lub bana w wyniku poprzednich ostrzeżeń)

Zgłoszenia ostrzeżeń do kasacji prosze zgłaszać do jednego z administratorki forum poprzez adres: shemalepamela@poczta.fm

Nawet mimo spełnienia tych warunków administrator zastrzega sobie prawo do negatywnego rozpatrzenia prośby.


§6. Odwołania
W przypadku odwołań od ostrzeżeń czy innych działań moderatorskich: w pierwszej kolejności należy skontaktować się z Moderatorem, od którego otrzymało się ostrzeżenie lub podjął decyzję co do której mamy zastrzeżenia i spróbować wyjaśnić sprawę.
Jeśli nie uda się rozwiązać problemu w ten sposób to należy się skontaktować z Super Moderatorem, któremu podlega konkretny Moderator.
W ostateczności można odwołać się do Administratora Forum, jego decyzja jest ostateczna.
Gdy mamy zastrzeżenia co do pracy Super Moderatora Forum to analogicznie jak w przypadku skargi na Moderatora: najpierw kontaktujemy się z samym zainteresowanym, w przypadku braku dojścia do porozumienia zgłaszamy się do przełożonego, czyli w tym przypadku Administratora Forum.

§7. Zgłaszanie wykroczeń
W przypadku gdy użytkownik zauważy jakiekolwiek łamanie regulaminu forum, bądź regulaminu jednego z jego działów ma obowiązek zgłosić to w jeden z następujących sposobów:
Należy użyć przycisku "Zgłoś", który znajduję się nad każdym postem. Wybieramy Moderatora przydzielonego do działu, w którym chcemy zgłosić posta, podajemy krótkie uzasadnienie zgłoszenia i wysyłamy zgłoszenie.
Wysyłamy do Moderatora zajmującego się danym działem PW, w którym informujemy o problemie.
Wysyłamy do Moderatora zajmującego się danym działem e-mail l.
Regulamin opracowany przez administrację forum !

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » REGULAMIN DOT. KORZYSTNIA Z MOJEGO FORUM » REGULAMIN KORZYSTANIA Z FORUM WWW.SHEMALEPAMELA.PL

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny